Administratieve ondersteuner voor Montessori Kinderopvang – Arnhem

Locatie: Arnhem

Montessori kinderopvang is per direct op zoek naar een

Administratieve ondersteuner

Per zo spoedig mogelijk zoeken we een enthousiaste medewerker die handig is met geautomatiseerde systemen en op administratief gebied van alle markten thuis is!

Het gaat om een functie voor 3 ochtenden per week of twee hele dagen.

De functie wordt ingeschaald volgens cao kinderopvang

De werkzaamheden zijn met name:

  • Verzamelt, legt vast en verwerkt administratieve en secretariële gegevens en gegevens m.b.t. de urenregistratie, zodanig dat tijdig informatie aan belanghebbenden kan worden verstrekt.
  • Vraagt op verzoek informatie op en verstrekt informatie aan belanghebbenden (interne organisatie, externe instanties).
  • Verwerkt/stuurt door inkomende telefoongesprekken en mails
  • Verricht archiefwerkzaamheden, waaronder het (digitaal) opbergen/ opzoeken van stukken.
  • Informeert, rappelleert en zorgt voor het tijdig (doen) verzamelen en verzenden van gegevens, inclusief het vragen om en verstrekken van inlichtingen over de administratieve gang en stand van zaken.
  • Koopt in ten behoeve van kantoor/kantoorpersoneel.
  • Verstrekt algemene en individuele toelichtingen op de salarisafrekeningen
  • Draagt zorg voor werkgeversverklaringen, arbeidsovereenkomsten, aanvullingen daarop, aanvragen VOG’s, de bewaking van de koppeling van medewerkers aan de locaties (PRK) en het bijhouden van het centraal personeelsarchief.

Belangrijk zijn ook de contacten met de ouders en de medewerkers.

Graag maken we kennis met jou als je:

  • minimaal een MBO opleiding hebt,
  • oplossingsgericht denkt en
  • goede contactuele eigenschappen
  • Je bent open, flexibel en je weet van aanpakken

Als je interesse hebt voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief en CV naar: Moniek Thijssen.

Vanaf 26 juli vinden de sollicitatiegesprekken plaats.

DutchEnglishFrenchGerman